הבלוג שלנו

הבלוג שלנו​

איך לפנות לתמיכה של פייסבוק ואשכרה לקבל תשובה

כל מי שמפרסם בפייסבוק, קטן וגדול כאחד, מכיר את התסכול הזה. מודעה שלא מאושרת, באגים ודברים אחרים שלא עובדים כצפוי, חשבון שנחסם בלי סיבה (שלא נדע מצרות),בעיות חיוב ואחרות. הפרסום בפייסבוק מציב בפנינו הרבה מאוד אתגרים – במיוחד כשהדברים לא עובדים כמו שצריך, והחלק הכי קשה בכל זה הוא התחושה הקשה שמלווה את מרבית המפרסמים, שפשוט אין עם מי לדבר.

אז נכון, התמיכה של פייסבוק רחוקה מלהיות מושלמת. לא קל לנהל תקשורת עם הנציגים, וזה לא פשוט כמו להרים שיחת טלפון קצרה ולקבל תשובות, אבל מצד שני ניכר שפייסבוק משקיעה מאמצים רבים מאוד בשיפור מערך התמיכה למפרסמים, גם ובמיוחד בישראל, וככל שעובר הזמן נהיה קל יותר לקבל מענה איכותי מתמיכת המפרסמים – אבל צריך לדעת כיצד לפנות בצורה נכונה.

חשוב לציין – לסוכנויות דיגיטל גדולות שמנהלות תקציבי ענק יש מנהלי תיקים אישים, אחד או יותר, המהווים איש קשר ישיר ומיידי לסוכנות, אבל גם לעסקים קטנים וסוכנויות דיגיטל קטנות יותר יש היום אפשרות לקבל מענה מהיר יחסית מהתמיכה ולהיעזר בנציגי פייסבוק לטיפול בבעיות ושיפור תוצאות.

אז אנחנו חולקים איתכם את אחד הסודות השמורים ביותר שלנו!

איך לפנות לתמיכה של פייסבוק ולקבל תשובה

1. תכתבו בעברית! אחרת הפניה שלכם לא תטופל ע"י הצוות הישראלי בדאבלין. הצוות הישראלי מבין את התרבות והאופי הישראלי ועוד והכי חשוב – מתקשר בעברית! הרבה יותר קל להסביר את המצב שלכם ולקבל תשובות בשפה שאתם מבינים, לא?

אגב, אם תפנו באנגלית, זה לא אומר שלא תקבלו מענה, רק זיכרו שצוות התמיכה הוא רב לאומי, מה שאומר שכולם מדברים אנגלית, אבל אנגלית עם מבטא הודי, גרמני או אירי לא קלה במיוחד להבנה, מה שמקשה במיוחד על התקשורת

2. הימנעו מפינגפונג מיותר! ברגע שנציג התמיכה של פייסבוק חוזר אליכם, כל פנייה נוספת להשלמת נתונים רק תאריך את זמן התגובה שלו, לכן רשמו לפניכם כמה פרטים שפשוט חובה שיהיו בכל פנייה, כיוון שצוות התמיכה יבקש את המידע הזה וזה סתם מעכב את הטיפול:

  • מספר חשבון מפרסם.
  • קישור לדף העיסקי שממנו יצאה המודעה.
  • מספר הקמפיין + קישור.
  • מספר אד סט + קישור.
  • מספר מודעה + קישור.

4. אל תחסירו מידע חשוב! מעבר לפרטי מידע חשובים, מומלץ להוסיף צילומי מסך או סרטונים הממחישים את הבעיה המדוברת. אל תתעצלו, היכנסו לחשבון בו נתקלתם בבעיה, תתעדו את כל המקומות והנקודות שבהן יש שגיאות, פסילה של מודעות או כל בעיה אחרת וצרפו לפנייתכם. שווה להשקיע 10 דקות בשביל לקבל תשובות מדויקות

5. אל תתביישו לשלוח שוב! פייסבוק משרתת מיליוני מפרסמים בארץ ובעולם, ותכל'ס ביחס לגודל וכמות המפרסמים זמן התגובה מהיר מאוד, ובכל זאת יש פספוסים פה ושם במענה. אל תהססו לשלוח את אותה הפנייה פעם נוספת אם לא קיבלת מענה תוך 24-48 שעות.

6. קחו בחשבון שלמרות שיש צוות תמיכה ישראלי בדאבלין, הם עובדים בזמן מקומי. מה זה אומר? שיום ראשון שלהם זה שבת שלנו 🙂 במילים אחרות, צוות התמיכה עובד יום קצר בשבת, ולא עובד ביום ראשון – אז ביום ראשון לא תקבלו מענה בכל מקרה. בימים רגילים, יום העבודה שם מתחיל בשעה 11:00 זמן ישראל, אז בכל מקרה אל תצפו לתגובה על הבוקר.

עכשיו הגענו לדובדבן שבקצפת!

איפה בכלל פונים לתמיכת המפרסמים של פייסבוק?

זה כל כך פשוט שזה מצחיק! נכנסים לקישור הבא:

https://www.facebook.com/business/contact-us

וממלאים את הפנייה, בלי לפספס אף סעיף.

ככה זה נראה:

נאחל לכל מי שקורא את המדריך הזה, שלא יזדקק לו יותר מדי.

בהצלחה!

רגע, לא לגלול כל כך מהר! בואו נדבר

מוכנים לקבל תוצאות שעוד לא הכרתם מהפרסום הדיגיטלי שלכם?
יאללה, הקפה מתקרר

סגירת תפריט