לא כל הלידים נולדו שווים – טיפול בלידים על פי מקורות ההגעה שלהם

מי מאיתנו, מנהלי השיווק ומנהלי הקמפיינים הדגולים ביותר, לא מכיר את המקרה הבא; לאחר עבודה קשה ועמל רב, קמפיין מעולה עלה לאוויר. הלידים מתחילים לזרום, הכול נראה מבטיח, ואז מגיע הפידבק מהמכירות: "הלידים לא טובים! הלידים לא רלוונטים!". בשלב הזה יש נטייה להפנות אצבע מאשימה לפרסום ולהתחיל שרשרת ארוכה של שינויים ואופטימיזציות, אבל האם אנחנו … המשך לקרוא לא כל הלידים נולדו שווים – טיפול בלידים על פי מקורות ההגעה שלהם