הוצאת יותר מדי כסף על פרסום
ממומן ועדיין לא ראית תוצאות?
קשה לך לדעת בוודאות אם
מאמצי השיווק שלך רווחיים?
קיבלת המון לידים אבל בפועל
אחוזי הסגירה נמוכים לטעמך?
סוכנות הדיגיטל שלך אמורה לספק לך לידים איכותיים שהופכים ללקוחות משלמים וכסף בבנק.
ולמרות שהרבה סוכנויות מבטיחות את זה, רק מעטות עומדות בהבטחה.
אז אם לא השגת עדיין את התוצאות שחיפשת, אולי לא מצאת את סוכנות הדיגיטל הנכונה.
זה הזמן לשאול את עצמך את השאלה הבאה:
האם העסק שלך מוכן לשלב הבא?
הניסיון בתחום הפרסום הממומן לימד אותנו משהו חשוב. כדי לפרוץ גבולות בעסק, לא צריך עוד סוכנות דיגיטל.
ועכשיו אנחנו רוצים לעזור גם לך להצמיח את העסק לגבהים חדשים.
המודל העסקי של אורטל דיגיטל מבוסס על הצלחת הלקוחות שלנו. עסק שנכנס אלינו ולא צומח אחרי מספר חודשים מוגדר מבחינתנו ככישלון. בגלל זה, אחרי סינון קפדני, אנחנו מקבלים
בכל חודש רק מספר לקוחות קטן הבשלים לצמיחה מאסיבית.
אם נראה שאנו מתאימים, נקבע שיחת היכרות ראשונית ונתקדם משם.
עובדים לפי מודל שיווקי פשוט להבנה ויישום המחולק לשלושה שלבים - מודעות, שיקול והמרה - שיוצר שפה משותפת בינינו.
מייצרים לך תשתיות שיווקיות ברמה הגבוהה בישראל בעזרת צוות פרסום מקצועי ומחלקת קופי וקריאייטיב משובחת.
אין התחייבות לפרק זמן. אפשר לעצור את החוזה בהתראה של 7 ימי עסקים - וכל הלקוחות בוחרים להמשיך איתנו כל חודש מחדש.
יש לך גישה מלאה לחשבונות הפרסום וכל הנכסים השיווקים נשארים תמיד בבעלותך, גם בהשלמת העבודה מולנו.
עם כמות ההבטחות שכולם מפזרים, אנחנו מבינים איך אפשר להיות קצת סקפטיים.
אז הכי פשוט זה להקשיב למה אומרים עסקים שעובדים איתנו.
"עבדנו עם מספר סוכנויות לאורך השנים, אבל יש לנו חוויה שונה עם אורטל דיגיטל. מי שרוצה לקחת את השיווק שלו 2 צעדים קדימה ומבין השיווק הדיגיטלי הוא המקפצה האמיתית שלו לרווחיות של העסק, הסוכנות אורטל דיגיטל היא הסוכנות הנכונה לעבוד איתה."
"רציתי להכניס מוצרים חדשים שהיו לי על המדף, אבל לא ידעתי למדוד אותם. בזכות הגישה של אורטל דיגיטל והנתונים שאני מקבל באופן יומי, שבועי וחודשי, אני יודע כמה השקעתי וכמה מכרתי. אז התחלנו עם השקעה של 200 ש"ח ליום, היום אנחנו משקיעים מעל 1,000 ש"ח כי אנחנו רואים תשואה על הכסף. ואני מאמין שהתוצאות רק ילכו ויגדלו."
"הדברים שהכי מאפיינים את אורטל דיגיטל הם הנאמנות והדיוק לאורך כל הזמן. כמעט כל יום אנחנו מדברים על איך אפשר לעשות את הדברים טוב יותר. הכל מפורט וברור בנתונים שהם נותנים כל שבוע. ובכל פעם שאנחנו מציבים יעד חדש, אנחנו כובשים אותו וקובעים יעד גדול יותר."
המודל העסקי של אורטל דיגיטל מבוסס על הצלחת הלקוחות שלנו. עסק שנכנס אלינו ולא צומח אחרי מספר חודשים מוגדר מבחינתנו ככישלון. בגלל זה, אחרי סינון קפדני, אנחנו מקבלים
בכל חודש רק מספר מותגים קטן הבשלים לצמיחה מאסיבית.
אם נראה שאנו מתאימים, נקבע שיחת היכרות ראשונית ונתקדם משם.