הניסיון בתחום הפרסום הממומן לימד אותנו משהו חשוב. כדי לפרוץ גבולות בעסק, לא צריך עוד סוכנות דיגיטל.
ועכשיו אנחנו רוצים לעזור גם לך להצמיח את העסק לגבהים חדשים.
הוצאת יותר מדי כסף על פרסום
ממומן ועדיין לא ראית תוצאות?
קשה לך לדעת בוודאות אם
מאמצי השיווק שלך רווחיים?
קיבלת המון לידים אבל בפועל
אחוזי הסגירה נמוכים לטעמך?
סוכנות הדיגיטל שלך אמורה לספק לך לידים איכותיים שהופכים ללקוחות משלמים וכסף בבנק.
ולמרות שהרבה סוכנויות מבטיחות את זה, רק מעטות עומדות בהבטחה.
אז אם לא השגת עדיין את התוצאות שחיפשת, אולי לא מצאת את סוכנות הדיגיטל הנכונה.
סוכנויות דיגיטל בדרך כלל לא מסתכלות מעבר לשלב השגת הליד. אבל אנחנו באורטל דיגיטל רוצים להבין איך הלידים ממירים, לכן אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם המכירות ועושים אופטימיזציה כדי להגדיל את אחוזי הסגירה.
אנחנו לא מעלים קמפיין לאוויר לפני שלומדים את העסק שלך, שואלים שאלות עסקיות עמוקות ועושים סקירה על הפעילות שנעשתה שנה אחורה, כדי למצוא הזדמנויות לצמיחה ולדעת איפה הכי נכון להשקיע את תקציב הפרסום.
עובדים לפי מודל שיווקי פשוט להבנה ויישום המחולק לשלושה שלבים - מודעות, שיקול והמרה - שיוצר שפה משותפת בינינו.
מייצרים לך תשתיות שיווקיות ברמה הגבוהה בישראל בעזרת צוות מקצועי של קריאייטיב, קופירייטינג ועיצוב גרפי מקצועי.
אין התחייבות לפרק זמן. אפשר לעצור את החוזה בהתראה של 30 יום - וכל הלקוחות בוחרים להמשיך איתנו כל חודש מחדש.
יש לך גישה מלאה לחשבונות הפרסום וכל הנכסים השיווקים נשארים תמיד בבעלותך, גם בהשלמת העבודה מולנו.
המודל העסקי של אורטל דיגיטל מבוסס על הצלחת הלקוחות שלנו. עסק שנכנס אלינו ולא צומח אחרי מספר חודשים מוגדר מבחינתנו ככישלון. בגלל זה, אחרי סינון קפדני, אנחנו מקבלים
בכל חודש רק מספר מותגים קטן הבשלים לצמיחה מאסיבית.
אם נראה שאנו מתאימים, נקבע שיחת היכרות ראשונית ונתקדם משם.
עם כמות ההבטחות שכולם מפזרים, אנחנו מבינים איך אפשר להיות קצת סקפטיים.
אז הכי פשוט זה להקשיב למה אומרים עסקים שעובדים איתנו.
אני איש של מספרים שצריך שורות תחתונות, ROI וכמויות מדידות. אורטל דיגיטל מביאים לי את התוצאה.
יש צוות גדול שמספק לי לידים איכותיים וגם יש עם מי לעשות סיעור מוחות. לכן אני עם אורטל דיגיטלי כבר 5 שנים ומפנה אליהם לקוחות שרוצים לגדול – אני יודע
שהם בידיים טובות.
רציתי להכניס מוצרים חדשים שהיו לי על המדף, אבל לא ידעתי למדוד אותם. בזכות הגישה של אורטל דיגיטל והנתונים שאני מקבל באופן יומי, שבועי וחודשי, אני יודע כמה השקעתי וכמה מכרתי. אז התחלנו עם השקעה של 200 ש"ח ליום, היום אנחנו משקיעים מעל 1,000 ש"ח כי אנחנו רואים תשואה על הכסף. ואני מאמין שהתוצאות רק ילכו ויגדלו.
זה הזמן הכי טוב בעולם לשווק, רק צריך לדעת עם מי עושים את זה. אני בחרתי לעבוד עם אורטל דיגיטל בגלל כמות הלידים, בגלל איכות הלידים ובגלל עלות הלידים. זה לא דברים פשוטים, זה דברים מורכבים. הם מקצוענים שבאמת יודעים לשווק. מקווה שגם אתם תבחרו נכון.
הדברים שהכי מאפיינים את אורטל דיגיטל הם הנאמנות והדיוק לאורך כל הזמן. כמעט כל יום אנחנו מדברים על איך אפשר לעשות את הדברים טוב יותר. הכל מפורט וברור בנתונים שהם נותנים כל שבוע. ובכל פעם שאנחנו מציבים יעד חדש, אנחנו כובשים אותו וקובעים יעד
גדול יותר.
המודל העסקי של אורטל דיגיטל מבוסס על הצלחת הלקוחות שלנו. עסק שנכנס אלינו ולא צומח אחרי מספר חודשים מוגדר מבחינתנו ככישלון. בגלל זה, אחרי סינון קפדני, אנחנו מקבלים
בכל חודש רק מספר מותגים קטן הבשלים לצמיחה מאסיבית.
אם נראה שאנו מתאימים, נקבע שיחת היכרות ראשונית ונתקדם משם.